בין גבעות שיך אבריק (בית שערים) ובין החפירות הארכיאולוגיות ,נטעה קק"ל בשנת 1926 חורשת עצי נוי ,במשך השנה שלאחר הנטיעה עיבדה וטיפלה הקק"ל בחורשה שניטעה ולאחר מכן ננטשה החורשה .
שומר יערות הקק"ל שגר במקום אלכסנדר זייד ומשפחתו ,החליטו לקחת את החורשה תחת ידם וטיפלו בחורשה ,סיקלו וחרשו להוצאת עשבי הבר ,על מנת לשמרה בהוקרה אישית למנהיג הציוני שהיה יושב ראש של הקק"ל .
סיפורה של החורשה סופר ביום חגו השבעים וחמש של אוסישקין ,בשנת 1938, על מנת שהחורשה תקבל את מקומה בהיסטוריה כהוקרה לפועלו .
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.