התחבר

שרונה בימי הכיבוש הבריטי במלחמת העולם הראשונה

אטרקציות, מידע כללי שרונה

כאשר נכבשה העיר יפו והמושבה שרונה בידי כוחותיו של אלנבי , החליטו הבריטים להגלות את הגברים כנתיני אויב,למחנה המעצר בעיר רפיח ובהמשך למחנה מעצר בסביבות העיר אלכסנדריה במצרים.
לקראת סוף שנת 1918 , החליטו אנשי הצבא הבריטי להגלות עוד כשמונה מאות וחמישים תושבים טמפלרים ,למחנה מעצר שליד העיר חילוואן במצרים,הספרדים שהכריזו על ניטראליות במלחמה,מינו את הקונסוליה בארץ ישראל,שתשמש כנציגם של האזרחים הגרמניים והטמפלרים .
אל המושבות הטמפלריות נכנסו יחידות צבא בריטיות ,חלקם חיילים שגויסו מרחבי האימפריה הבריטית ברחבי העולם,חלקם משכבות עניות שהתייחסותם לרכוש היית ברמה נמוכה , ומכן יחסם השלילי לרכוש ולבתים שננטשו בידי הטמפלרים ,גרמו לנזקים קשים לשדות למשק החי ולבתים עצמם,לאחר השלמת כיבוש הארץ בידי הבריטים ,הם החלו להתכנס למחנות צבאיים,הרכוש שנעזב על ידם, הועבר לחסות הקונסוליה הספרדית.

מיקום

הוסף חוות דעת

כתיבת תגובה

חיפוש

הקלד ולחץ על Enter

בחר קטגוריה להצגה במסננים

נוסף על ידי אורי מלץ

אורי מלץ

בבקשה על מנת לראות פרטי החשבון.

תפריט נגישות