התחבר

רחוב סלומון 13 בית הכנסת קהל חסידים

סיורים מודרכים

בית הכנסת הוקם בשנת 1954 ,בדירתם הפרטית של מאיר ופייגה הלוי , הדירה גם שימשה בחלקה כנגריה , במותם מסרו הקדש לעדה החסידית האשכנזית.

הוסף חוות דעת

כתיבת תגובה

חיפוש

הקלד ולחץ על Enter

בחר קטגוריה להצגה במסננים

נוסף על ידי אורי מלץ

אורי מלץ

בבקשה על מנת לראות פרטי החשבון.

תפריט נגישות