
בית הקפה הראשון שנקרא קופסת השוקולד נפתח בשנת 1940, מול בית הדואר החדש ברחוב יפו נמכרו בה שוקולד, ממתקים,סוכריות תה וקפה , לאחר מלחמת השחרור בשנת 1949 עבר בית הקפה "קופסת שוקולד "בסמטת נחלת שבעה ,באותה תקופה הגיע הועד למען החייל להסכם עמם ,כי החל משעה שבע בערב ,יעמוד בית הקפה כמועדון לחיילים כמו קנטינה ,במקום נערכו פעילויות אומנויות לחיילים , המטרה העיקרית הייתה שבבית הקפה יוכלו חיילים לשבת ולעיין בעיתונים ,להזמין מזון ולהתרגע .
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.