אגדה ירושלמית משנת 1926 מספרת על הרב חרל"פ רבה של שכונת שערי חסד וקבוצת אברכים חברי ישיבת הרב , שעברה ברחוב יפו בערב שבת וראו כי מסעדת מרכז פתוחה, מיד התפתח דין ודברים בין האברכים לבעלי המסעדה שדרשו שבעלייה יסגור אותה עקב כניסת השבת , לאחר הצעקות התפתחה תגרה ,שבה נפצע אחד האברכים , המשטרה המנדטורית הוזעקה ועשתה סדר במקום.
אחרית דבר כאשר נודע הדבר לרב קוק ,הוא אישית פנה לבעלי מסעדת מרכז לסגור את המסעדה בכניסת השבת, בעלי המסעדה נענו לבקשתו והחלו לסגרה על פי בקשתו.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.