לאחר הביקור בכיכר פוטסדום ,ממשיכים לכוון מערב לאזור הנקרא פורום התרבות, שבו ריכוז גדול של מוזיאונים ומוסדות תרבות, מאז שנות השישים של המאה העשרים ,כאשר חלק גדול ממוסדות התרבות נתקעו בחלק המזרחי לאחר חלוקת ברלין, החליטו בחלק המערבי להקים מתחם חדש של מבני תרבות ,בתחילה הוקם מבנה הפילהרמונית ולאחריו אולם המוזיקה הקלאסית הוקמה הגלריה הלאומית החדשה ,הספרייה הלאומית ,ספריית האומנות הלאומית,מוזיאון כלי הנגינה ומכון המחקר למוזיקה , גלריות הציירים ,מוזיאון הדקורציה.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.