לכיכר ולכנסיה יש לחזור לתקופה הרומית,אשר בה ועדיין מבני שלטון ממוקמים בכיכר ,בימי ראשון תושבי העיר באים לרקוד בכיכר את ריקודי Sardana הריקוד הלאומי של חבל קטלוניה.ואז גם רק אפשר לבקר במבנים בכניסה חופשית,בצידו השמאלי של בית העיריה ממוקם מרכז מידע לתיירים.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.