התחבר

בית הקפה הראשון שנקרא קופסת השוקולד נפתח בשנת 1940, מול בית הדואר החדש ברחוב יפו נמכרו בה שוקולד, ממתקים,סוכריות תה וקפה , לאחר מלחמת השחרור בשנת 1949 עבר בית הקפה "קופסת שוקולד "בסמטת נחלת שבעה ,באותה תקופה  הגיע הועד למען החייל להסכם עמם ,כי החל משעה שבע בערב ,יעמוד בית הקפה כמועדון לחיילים כמו קנטינה ,במקום נערכו פעילויות אומנויות לחיילים , המטרה העיקרית הייתה שבבית הקפה יוכלו חיילים לשבת ולעיין בעיתונים ,להזמין מזון ולהתרגע .

תכונות פילטר לוח

מיקום

הוסף חוות דעת

כתיבת תגובה

חיפוש

הקלד ולחץ על Enter

בחר קטגוריה להצגה במסננים

נוסף על ידי אורי מלץ

אורי מלץ

בבקשה על מנת לראות פרטי החשבון.

תפריט נגישות