מבנה בן שלוש קומות מאבן,שנבנה לקראת סוף המאה התשע עשר ,במטרה לשמש בקומת הממסד שלו מקום לחנויות ועסקים שחזיתם פתחים מקומרים ובקומות מעל כקומות מגורים,מעל היה גג רעפים , בעת מלחמת העולם השנייה הוסב המבנה לבית חולים של הצבא הבריטי , לאחר מלחמת השחרור ובעת שהמתחם נתפס בידי צה"ל ניתנה רשות הכניסה למעבדות הזואולוגיות של האוניברסיטה בהר הצופים שנסגרו ,לאחר שהוחלט להסב את כול מבני המתחם לקרייה שריכזה את כול מחלקות העירוניות שהיו מפוזרות ברחבי העיר ,שופץ המבנה והועבר לידי עיריית ירושלים לשימושה.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.