בתקופה העותומאנית
גרה בדירה משפחת האלמנה לונה ניסים ובתה.
לאחריה האלמנה חנה בכר שהייתה נשואה ליצחק בכר אליעזר שהיה בעל פחחייה במבני הארמנים מול גן העירייה ,המשפחה גרה במגורי עניים ששולמו מקרן הועד הספרדי מכספים מעיזבונו של יהושוע צייטלין .
בתקופה המנדטורית גרה בדירה משפחת רוסו אסתר
בתקופה שלאחר מלחמת השחרור
גרה בדירה משפחת משה ולאה אלגבלי ושלושת ילדיהם ,שתי בנות ובן .
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.