התחנה נבנתה בשנת 1814, התחנה ממוקמת במרכז מזרח העיר,תחנת הקמח שינתה מספר פעמים את מקומה,התחנה שימשה לטחינת דגנים בעיקר ירוקים,לתחנה נגרם נזק כבד בשנת 1972 בסערה,נערך בה שיקום בשנת 1976 והיא מתופעלת לפעמים.
חלק מן התחנה משמש כמבשלת שיכר ,בית קפה ופאב הולנדי לשתיית בירות,קירבתה למרכז מושכת אליה תיירים.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.