הטירה פתוחה בקיץ בימי שלישי -ראשון ,סגור שני בשעות 10:00-18:00
מידע
הטירה נהרסה בידי התורכים ששלטו במדינה , בשנת 1711 הרוזן לוקס פון הידברנדט הקים את הטירה מחדש בסגנון הברוק , מריה תרזה, רכשה את הטירה מידי הכתר ההונגרי ונתנה אותה כמתנת חתונה לבתה הארכידוכסית מארי קריסטין , באולם המרכזי נמצא פרסקו מפורסם , בשנת 1949 פרצה שרפה הטירה אך היא שוחזרה ,לארמון גן יפה שבו נטועים עצים עתיקים, במקום יקב מפורסם ומסעדה, במקום נערכות תערוכות אומנות.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.