באחד הלילות בעת סיור של משטרת קריית שמונה הבחינו שוטרי הניידת בבחור בריא גוף הלוגם מבקבוק חלב שנלקח מארגז בקבוקי חלב שלרגליו כאשר הבחין הבחור בניידת תפס אזימוט בריצה מהירה והניידת שדלקה אחריו הצליחה לחסום אותו לאחר שלושה רחובות מפינת החלב.
נעצר הבחור ונלקח למשטרה , שם נחקר והובא בפני השופט בבוקר, נשאל הבחור לפשר מעשיו החל הבחור משיב כי בעיירה אין בית קפה או קיוסק פתוחים בלילה ומאחר והיה צמא נטל בהשאלה בקבוק חלב ולגמו .
שאל השופט מדוע לא השאיר ליד הארגז 20 פרוטות בעבור השימוש , השיב הבחור כי בכיסו היו רק שטרות גדולים , ומדוע שישאיר לירה שלמה בעבור החלב ,כי הרי הוא יצא מופסד , גיחך השופט והטיל עליו קנס של 30 לירות ,והרי אנו עוסקים בכסף גדול .
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.