סניור שמחה בנה במרכז המסחרי בשנת 1928 מספר מבנים ,חלק מחנויות אלו
שימשו את המשפחה הן במרכז המסחרי והן ברחוב ממילא וברחוב העמק, כאשר ערב מלחמת
השחרור פונה המרכז המסחרי וסביבותיו ,האגדה הירושלמית מספרת כי נדרשו כעשר משאיות
על מנת לרוקן את החנויות ולהעביר את הסחורה לבית הגדול ברחוב יפו 74 ועבר לביתו
בשכונת מחנה יהודה .
סניור שמחה ומשפחתו מצאו את פרנסתם מיבוא הארצות השכנות ומתורכיה ,של
מוצרים שונים כמו: כלי בית, מקלות הליכה ,צמר ובדים, אני זוכר כי בשנות שישים כאשר
למשפחתי הייתה נגריה באזור השוק החדש עלה השם השופט שמחה כבעליהם של חלק מהמבנים
ותמיד דובר על תשלומי השכירות לחנויות .
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.