טיול סתווי בעקבות מקורות המים בגן הורדים מול הכנסת .
ההרגשה שהסתיו מתקרב טפחה על פני כשראיתי את שרידי פרחי הורדים על השיחים, עלי השלכת משטחי הצמחייה שמקבלת גוון שאינו ירוק.
בכדי להגיע לחלק של מקורות המים בצינורות הפלסטיק יש להעפיל לחלק העליון המזרחי של הגן , בשטח מתוחם בגדר נובעים המים הממוחזרים שנאספו בבריכה בתחתית לכאלו מפלים ,זרזיף היה שמם ההולם במצבם כיום .
המים נאספים לאחר דרך קצרה בבריכה המעופשת שפעם חיו בה דגים וכיום שומר נפשו ירחק.
מהצינורות זורמים זרזיפי המים לבריכת אגירה קטנה ונשם זורמים בתעלה למקום שהיה אמור להיות מפלון .
המפל הראשי שהיה בעבר והזרים כמויות טובות של מים יבש לא בגלל בעיית המים אלא כדרך המדינה למה להשקיע ולחשוב שפעם היו מתקבלים ראשי מדינות בגן ,איפה טדי האגדי.
עדיין נותרו מספר פינות נסתרות ,שבילים מסודרים פינות ישיבה ואפילו מספר פסלים משטחי הדשא חלקם במצב סביר וכמובן שיחי הורדים שהלכו לשנת החורף.
טיול סתווי לפני הקור הירושלמי.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.