תיאור המוצר
בתקופת המנדט גרו במבנה,בעל המבנה יעקב בנבנישתי ,שכרו חלק מהמבנה משפחת החייט משה ורעייתו סולטנה אריה. בתקופת העלייה התורכית 1948-68 התגוררו במבנה בן של יצחק בדאהב

בתקופת המנדט גרו במבנה,בעל המבנה יעקב בנבנישתי ,שכרו חלק מהמבנה משפחת החייט משה ורעייתו סולטנה אריה. בתקופת העלייה התורכית 1948-68 התגוררו במבנה בן של יצחק בדאהב
אתה חייב להיות מחובר בכדי לפרסם תגובה.
חוות דעת
אין עדיין חוות דעת.